Hejhoppgummisnopp!:-D Skriv Int om går da...

Hejhoppgummisnopp!:-D Skriv Int om går dagen :) Men Jag va i skolan och sprang tärnebo:( Och hade *Engelska *No efter skolan gick tea och Jag hem och lämnade våra saker och sen så gick vi till skolan för vi skulle våra med gud ;-) när vi väl va vid skolan så typ skrek några till gud att tea och han skulle byta plats så att han skulle gå bredvid mej :-P vi stack till Ica typ och sen stack vi till mej och va hos mej en stund och när vi va hos mej fick Jag reda på att vi skulle få vår hund valp dagen efter (Idag då ) och Jag blev glad för stås.Sen stack vi ut och gick till Nino och va där och så kom Eddy ,Joel,regge ,Robin typ :) .sen så stack Jag och gud o tea :) då träffade vi Axel :) och då snackade vi med han lite . Sen gick vi hem till teas mamma men hennes mamma va Int hemma ^^)då höll vi på lite där .sen vi klockan nästan halv 7 och gick vi till mej och hämtade vi guds saker och stack till skolan och väntade på att guds morfar el el vem det va som hämtade honom Efter han åkte hem->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0