Tror det ,är int säker !! =/

Hejj ; ))
Skola idag det var tråkigt det regnade idag !! :(
vi hade typ:
*Matte
*Engelska
*So
*No
*Musik
*Idrott
Tror det var allt men det tråkigaste va ju att vi gick till 15:35 ,blöö.
Efter skolan gick jag hem o typ somnade o sen när jag vaknade så skulle jag äta sen föllde jag med mamma till ica o då skulle vi med länma puffa :d
Då földe jag med till Matilda o nu sitter jag är typ undrar när mamma o jag ska hem ?!!?;s
För jag måste duscha med ,för det är skola i morgon med o på fredag sen är det HELG :D:D:D
Men kanske på Fredag stanar Gud i braås :d
då blir det Tea jag o gud :D
Det kommer bli sköööjj ju ;D
Men pallar int skriva med skriver säkert mobil blogg i morgon tror jag ;p<33
//HHedström **)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0