snart julafton :D

Hejhallå !
Ja idag är de Tisdag (y)
Idag va de typ som vanligt nästan(A)
första lektionen hade vi b-språk men jag va inte på den för försov mej så jag "skålkade med Mathilda"
andra lektionen hade vi svenska så då kollade vi på en film typ den är bra men kommer inte ihåg vad den heter sen hade vi bild då kollade vi med på en film den hette ensam hemma typ den kollade vi klart på så vi höll över på bilden så när filmen va slut hade vi matte i 20minuter så vi spelade kort typ efter hade vi mat och ja sen hade vi kf igenkligen med vi spelade in våran teater så vi hade so typ (A)
Men ja jag har städat mitt rum idag och sovit så jag har de fint i mitt rum nu :')
men ska tvätta mitt golv på fredag ;'p
nu ska jag nog gå och lägga mej i sängen och sova eller något ;)
Men detta är till min finaste babe (A)
jag älskar dej så jävla mkt du ska komma hem nu saknar dej <3 ;)
Sara hedstrröm :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0