Te amo yo multa♥

Detta är till min fina vän ♥

Mathilda 'plääp' Yysberg Ramström ..♥
Du är som solen för mej du skiner upp mej och får mej att må bra när jag mår dåligt  och när jag  vill bort från denna jord♥
Du förstår hur jobbigt jag har det .
Du finns alltid där för mej i alla lägen och jag finns alltid där för dej ..
Du är den finaste vännen jag har...
vi har många minnen med varandra både bra och dåligt jag är glad att vi träffades i sommras så vi fick lära känna varandra ♥
kommer ihåg då när vi va första gången vi träffades i början så sa vi inget till varandra sen så snackade vi typ hela tiden :$
sen när vi hade vatten krig i bikini :$
när jag dränkte ner dej helt ,HAHA :*
Jag är glad att jag har en underbar vän som dej..
kommer ihåg när vi sov över först gången nnär du sa "de är första gången jag skrattar så mkt med någon" de värmde för mej för de är första gången när en vän säger så till mej och finns där för mej ♥
Älskar dej vännen finns alltid där för dej i alla lägen vad som en händer ♥
lavju♥:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0