Te amo yo multa♥

Hejhoppnegersnopp ;p
Jag var hemma idag fast de va den sista dagen på denna terminen men jag hade migrän och sen när jag vaknade vid typ halv ett så hade jag as ont i magen hade de till typ halv fem sen kom min bror hem från stan för han fixade julklappar typ (Y)
Men jag har inte ont i magen längre iaf de är skönt de :P
Men i morgon ska mamma och jag ta tio över nio bussen in till stan för vi ska nog fixa någon julklapp till min bror och så skulle mamma till sustemet och köpa något ;p
sen är de jul på lördag :D
tror jag vet vad jag får :p
en sak jag får ;p
men nu ska jag nog snart gå och duscha lite och så
puss på er och så får ni ha de ett gött ;)

Älskar er <3
ni betyder allt (A)
ni får mej att leva <3
SaraHedström:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0